W związku z globalnym problemem jakim jest Sars-cov2 (korono-wirus) wprowadzamy zmiany odnośnie kontaktu klientów z biurem.
Prosimy o załatwianie większości problemów po przez kontakt telefoniczny bądź mailowy
Odnośnie dostarczenia dokumentów:
-prosimy o pakowanie dokumentów w jedno opakowanie (teczka, segregator lub koszulka foliowa) tak aby dokumenty nie miały możliwości wypaść z opakowania
-w związku z 4 dniową kwarantanną dokumentów prosimy o dostarczenia dokumentacji (zapakowanej w jedno opakowanie) do 5 dnia każdego miesiąca aż do odwołania epidemii na terenie RP.
-wszelkie teczki prosimy pozostawić w specjalnym kartonie przed wejściem do biura
-płatności pozostawiamy w środku paczki, w oddzielnej podpisanej kopercie
Biuro pracuje normalnie, więc nie musicie się państwo martwić o powierzone nam dokumenty. Działania prewencyjne mają na celu zdrowie naszych klientów jak i pracowników biura, dlatego też minimalizujemy zagrożenie.
Mamy nadzieje, że nasze działania są dla państwa zrozumiałe i nie będzie problemu z dostarczeniem dokumentów w odpowiednim czasie i formie.
Pozdrawiamy,