W związku z globalnym problemem jakim jest Sars-cov2 (korono-wirus) wprowadzamy zmiany odnośnie kontaktu klientów z biurem.

Prosimy o załatwianie większości problemów po przez kontakt telefoniczny bądź mailowy

Odnośnie dostarczenia dokumentów:

-prosimy o pakowanie dokumentów w jedno opakowanie (teczka, segregator lub koszulka foliowa) tak aby dokumenty nie miały możliwości wypaść z opakowania

-w związku z 4 dniową kwarantanną dokumentów prosimy o dostarczenia dokumentacji (zapakowanej w jedno opakowanie) do 5 dnia każdego miesiąca aż do odwołania epidemii na terenie RP.

-wszelkie teczki prosimy pozostawić w specjalnym kartonie przed wejściem do biura

-płatności pozostawiamy w środku paczki, w oddzielnej podpisanej kopercie 

Biuro pracuje normalnie, więc nie musicie się państwo martwić o powierzone nam dokumenty. Działania prewencyjne mają na celu zdrowie naszych klientów jak i pracowników biura, dlatego też minimalizujemy zagrożenie. 

Mamy nadzieje, że nasze działania są dla państwa zrozumiałe i nie będzie problemu z dostarczeniem dokumentów w odpowiednim czasie i formie. 

Pozdrawiamy,